متین نیوز

بررسی اخبار ایران و گردشگری ایران

متین نیوز

بررسی اخبار ایران و گردشگری ایران

متین نیوز
در این وبلاگ به بررسی اخبار روز می پردازم و همچنین به معرفی و مکان های گردشگری و سفر های باحال ایران
بایگانی
دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۱۴ ب.ظ

bmw x8

اکنون تنها چیزی که ما نیاز داریم تأیید رسمی ورود آن است.

گزارشات مربوط به ورود BMW X8 از سال 2017 منتشر شده است - بله ، گفته می شود BMW از سالی که آمریکا اعلام آمادگی خود را از توافق نامه اقلیمی پاریس اعلام کرد ، با این ایده در ارتباط بوده است. امسال اولین تاریخ تأثیرگذاری آن خروج خواهد بود ، اما BMW هنوز به طور رسمی ورود نسخه پشتی X7 را تأیید نکرده است.

اما بعد دوباره همه امیدها از بین نمی روند و خیلی ها به شدت اعتقاد دارند که X8 در حال رخ دادن است و همچنین نسخه M پمپ شده آن. در واقع ، ارائه برای هر دو خودروی شاسی بلند BMW که در صدر قرار دارند ، در حال ظهور است - مانند این ساخته Tobias Buttner در فیس بوک.
BMW X8 M Rendering توسط توبیاس باتنر
BMW X8 M Rendering توسط توبیاس باتنر

البته ، همانطور که اکثر شما باید تصور کنید ، X8 احتمالاً مشبک عظیم BMW است که با مدلهای آینده از بایرن استفاده شده است. به عنوان یک ماشین M ، از یک ظاهر طراحی شده سیاه و برجسته و دامن های جانبی انتظار داشته باشید.

با این حال ، آنچه در این رندر مشاهده نمی شود ، 750 اسب بخار شایعه شده (559 کیلووات) است که توسط پیشرانه هیبریدی ادعا شده X8 M تولید می شود. همچنین اعتقاد بر این است که X8 M دارای یک چرخ دنده پشتیبان تمام چرخ خواهد بود که می تواند مانند BMW M5 به دیفرانسیل کامل چرخ بخورد.
گزارش های قبلی که بیرون آمد:
bmw x8 m 750 اسب بخار شایعه BMW X8 M شایعه شده برای بسته بندی 750 اسب بخار از Hybrid V8
علامت تجاری bmw x8 m BMW X8 M علامت تجاری می تواند در مدل پرچمدار جدید M SUV اشاره کند
عملکرد bmw x8 m45e شایعه شده BMW X8 M45e گزارش شده به عنوان یک مدل هیبریدی با عملکرد M برنامه ریزی شده
bmw x8 m شایعه BMW X8 M و سری 400 اسب بخار 1 ظاهراً برنامه ریزی شده است

هرچند که این تعداد و گزارش ها را با یک نمک سالم نمک بگیرید. همانطور که اشاره کردیم ، BMW هنوز X8 را تأیید نکرده است ، بیشتر از آن نسخه M عملکرد آن است.

BMW BMW X8 M را علامت تجاری زده است ، بنابراین می تواند نشانه ای از این امر باشد. مطمئناً ما روی این انگشتان پا قرار خواهیم گرفت و هر تست نمونه اولیه ای که خواهیم دید قطعاً به عناوین رسیده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۲
matin news

bmw x8

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی