متین نیوز

بررسی اخبار ایران و گردشگری ایران

متین نیوز

بررسی اخبار ایران و گردشگری ایران

متین نیوز
در این وبلاگ به بررسی اخبار روز می پردازم و همچنین به معرفی و مکان های گردشگری و سفر های باحال ایران
بایگانی
شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۵۴ ب.ظ

نسخنه نهایی بنز s class

2595/5000
Character limit: 5000
یک سیلندر 12 سیلندر

موتور زیر بنز دوگانه توربوشارژ 6.0 لیتری V12 ، 621 اسب بخار قدرت و گشتاور سختی برای 738 پوند فوت تولید می کند ، که دومی آن از 2300 دور در دقیقه در دسترس است. به عبارت دیگر ، وزن کمترین وزن 565 پوند S65 برای جلوگیری از صعود خودرو با اقتدار ، کم کاری نمی کند. ظرافتی در نحوه ارائه S65 نیرو وجود دارد که بیشتر از همه چیز در جاده ها بی نظیر است. از تجربه من ، فقط بنتلی Flying Spur ، با W12 وحشیانه خود ، حتی به تقلید از عملکرد دلپذیر S65 نزدیک است.
هزاران نفر را در کلاس جدید مرسدس بنز صرفه جویی کنید
مرسدس بنز S کلاس
MSRP 92،245 دلار
به طور میانگین بیش از 3400 دلار تخفیف MSRP * با
خدمات خرید اتومبیل Motor1.com
مشاهده قیمت

به اندازه کافی جالب ، S63 با V8 S3 در تست عملکرد سریعتر است ، اما تعیین اینکه تعامل با دو موتور چقدر متفاوت است ، دشوار است. در جائیکه VG 4.0 لیتری V8 دلپذیر و مارهای شکاری خود را در بالا و پایین می برد ، V12 تقریباً هیچ درام را ارائه نمی دهد ، حتی با استفاده از پدال حرکت تقریباً کف آن را لمس می کند. در یک حرکت بسیار غیر AMG ، اگزوز ورزشی در S65 موجود نیست. تقریباً می گویم موتور خیلی خلوت است ، اما S65 روشی خنده دار دارد که باعث می شود کاستی هایی مانند آن را فراموش کنید. سرعتی که این مورد به دست می آورد خنده دار است ، حتی بدون ملودی های معمولی Affalterbach.

در حالت Comfort S65 نمایش کمترین شخصیتی در هر محصول AMG را نشان می دهد. سیستم تعلیق فوق العاده فوق العاده است و این تصور را ایجاد می کند که این سدان بزرگ بر روی برجستگی ها و کبودی های موجود در جاده در حال پرواز است. در همین حال ، فرمان از لحاظ وزنی خوب احساس آرامش می کند ، اما به ورودی بیشتری برای جابجایی خودرو نیاز دارد تا چیزی مانند یک AMG GT 4-Door. این ویژگیهای رانندگی که با آرامش موتور (اما قدرتمند) موتور مخلوط شده اند ، S65 را به یک کراسور قابل ملاحظه ای خوب تبدیل می کنند.
نسخه نهایی 2020 Mercedes-AMG S65
نسخه نهایی 2020 Mercedes-AMG S65
نسخه نهایی 2020 Mercedes-AMG S65


اگر در هنگام تغییر S65 به حالت پرخاشگرانه ورزشی Splus خود ، انتظار تغییر شخصیت بزرگی را دارید ، خب این درست نیست. بله ، فرمان و سیستم تعلیق هر یک از شرکت ها کمی بالا می رود ، که این ماشین را تا حدی آن را روی انگشتان خود قرار می دهد و گیربکس نیز از شیرهای فرو رفته در زیر 3000 دور نگه می دارد تا در گوشت ترین قسمت پاوربانک بماند. اما گشتاور پیشنهادی آنقدر قدرتمند است - حتی در کف محدوده بازسازی - که حالت افزایش یافته انتقال گیرنده همه چیز غیر از این است. این احساسات حالتهای ورزشی S65 را به طور کلی تکرار می کند. آنها بسیار خوب هستند ، اما عملکرد پایه اتومبیل حتی در حالت Comfort بیش از حد کافی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی