متین نیوز

بررسی اخبار ایران و گردشگری ایران

متین نیوز

بررسی اخبار ایران و گردشگری ایران

متین نیوز
در این وبلاگ به بررسی اخبار روز می پردازم و همچنین به معرفی و مکان های گردشگری و سفر های باحال ایران
بایگانی
پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۵۴ ب.ظ

بررسی کادیلاک 2020

بررسی کادیلاک 2020

مهندسی درخشان با برنامه ریزی و پیام رسانی ضعیف.

بیایید یک چیز را خاموش خفاش برقرار کنیم: سرعت داشتم. بدون تردید در مورد آن ، ایالت میشیگان Trooper با من و کادیلاک CT5-V قرمز کشته شده 2020 ، به 91 مایل در ساعت در 70 رسید. من (بیهوده) استدلال کردم که من از ترافیک سبک قدم می زنم و هر چه سرعت داشته باشم. مسافرت در آن برای شرایط آفتابی ، خشک و آرام و بزرگراه تازه آسفالت شده ایمن بود. مهم نیست - من قبلاً در استناد به "Speed ​​Chargedd: 75/70" و چک 115 دلار به ایالت میشیگان ارسال کرده ام.

همکاران من کمتر از دلسوز بودند. اما پس از آن یکی از اعضای گالری ویرایش بادام زمینی با این اظهار نظر پاسخ داد: "آیا به او گفتی که V واقعاً یک V نیست؟"
مخفف CT برای "چیزهای کادیلاک":
2018 cadillac ct6 چرا خرید 2018 Cadillac CT6 | چرا بخریم؟
Cadillac ct5 v وارد Twin Turbo 2020 Cadillac CT5-V می شود بسته بندی A 355-HP Twin-Turbo V6

آخ.

البته حقیقت دارد ترکیبی منحصر به فرد از استکبار و سوء مدیریت Cadillac خط سختی V را به خود اختصاص داد و بدون هیچ دلیل مشخص آن را به موقعیت varsity junior که توسط V-Sport برگزار شد ، نشان داد و نام سدان های اسپرت تر و تمیز تر بود که برای نام V چابک یا سریع نبودند. . این یک راه دور برای گفتن این است که آنچه Cadillac در ماه مه سال 2019 نشان داد (و آنچه من بررسی می کنم) یک CT5-V نیست - این CT5 V-Sport است.
2020 Cadillac CT5-V
2020 Cadillac CT5-V
2020 Cadillac CT5-V
2020 Cadillac CT5-V
V-Sport Is V-Good

این شرم آور است که انتظارات ذاتی در اتومبیل های تمام اتومبیل V ، اولین CT5 2019 را تحت الشعاع قرار داده است - این در واقع یک سدان راننده خوب است ، حتی اگر این یک خودروی V کامل نباشد ، از همان لحظه ای که برای اولین بار به بزرگراه و به سمت خود شتاب کردم. قلم مو با پلیس ، دوقلو توربوشارژ 3.0 لیتری V6 شروع به تخمگذار در این جذابیت کرد.

V6 ، عضو خانواده جدید موتور توربو شارژ GM است که چند سال پیش معرفی کرده است ، به خصوص قدرتمند نیست ، فقط 360 اسب بخار قدرت و 405 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این موتور 60 اسب بخار و 25 اسب بخار کمتر در CTS V-Sport بزرگتر با موتور توربوشارژ بزرگ 3.6 لیتری V6 دارد - آخرین CTS-V تقریباً برابر با 640 اسب بخار بود.
هزاران نفر را در یک کادیلاک جدید CT6 ذخیره کنید
Cadillac CT6
MSRP 51،490 دلار
به طور میانگین بیش از 3400 دلار تخفیف MSRP * با
خدمات خرید اتومبیل Motor1.com
مشاهده قیمت

گفته می شود ، موتور مشتاق است تا از حالت بیکار تا دوباره خط قرمز 6000 دور در دقیقه خود را بکشد. عملکرد میان رده بسیار زیاد است ، اما قله گشتاور V6 با 2400 دور در دقیقه به مشتریان کمک نخواهد کرد که عطش بیشتری برای بیل های خارج از خط داشته باشند - موتورهای رقیب ، مانند موتور توربوی تک توربو در BMW M340i ، گسترده تر هستند. اوج قابل دسترس تر (با هزینه 36 فوت کمتری از گشتاور) و در نتیجه هم در یک خط مستقیم و هم بر روی کرنومتر قابل توجه تر است - Cadillac ادعا می کند صفر تا 60 از 4.6 ثانیه ، دو دهم در پشت M340i کم نور است. .

بخشی از ماهیت احیای V6 به تهاجمی گیربکس اتوماتیک 10 سرعته کاهش یافته است (V نسبت های خود را با استاندارد CT5 به اشتراک می گذارد). ما نسخه های متعددی از این گیربکس را هدایت کرده ایم ، که به طور مشترک بین جنرال موتورز و فورد توسعه یافته است ، اما CT5 V-Sport CT5-V ممکن است یکی از تکرارهای مورد علاقه ما باشد. به نظر می رسد جنرال موتورز تنظیم این انتقال را با شماره گیری انجام داده است ، زیرا رفتارهای آن در شرایط روزمره بی عیب و نقص بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی