متین نیوز

بررسی اخبار ایران و گردشگری ایران

متین نیوز

بررسی اخبار ایران و گردشگری ایران

متین نیوز
در این وبلاگ به بررسی اخبار روز می پردازم و همچنین به معرفی و مکان های گردشگری و سفر های باحال ایران
بایگانی
چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸ ق.ظ

bmw x3 test

از هر سه اتومبیل که این روزها نمایشگاه BMW را ترک می کند یک X است. بنابراین به دلیل اینکه این کراس اوورها به این تعداد بسیار زیاد فروخته می شوند ، ارزش این را دارد که مهندسان و طراحان بهترین تلاش خود را برای آنها انجام دهند. یک تضاد از X3 اول ، که از همه لحاظ نیمه آراسته بود ، و دومی که از نظر استانداردهای بالای BMW کاملاً بهتر بود اما هنوز صرفاً خوب نیست.

مورد جدید باید در مقابل برخی مخالفان بزرگ قرار بگیرد - Audi Q5 معیار برای پالایش ، مرسدس GLC برای راحتی ، Jaguar F-Pace برای جابجایی و فضا ، پورشه ماکان برای تعالی شاسی کامل است. برخی از گزینه ها را به X3 اضافه کنید و می توانید آن را در قلمرو Range Rover Velar بریزید.

علائم اولیه برای X3 قوی است. بزرگ شده است این ممکن است در شهرها دست و پا گیرتر باشد ، اما اندازه ای است که می دانیم فروش خوبی دارد - کمی بزرگتر از نسل اول X5.

با برخی از شکوفایی های طراحی کمی عجیب و غریب X3 های قبلی نیز این کار کنار گذاشته شده است. از جدیدترین ایده های سطح BMW - خطوطی که به نظر می رسد از پوستی چسبناک ظاهر می شوند - استفاده می کند و آنها را بسیار راحت می پوشاند.

X3 جدید بر روی نسخه اقتباس شده از آخرین مجموعه های موتورهای طولی BMW قرار دارد. این امر باعث می شود تا سری 3 برای مدرنیته پرتاب شود. مکانیک های جدید و تکنیک های ساخت و ساز با وجود اندازه اضافی ، جرم - 55 کیلوگرم یا کمتر ، را کاهش می دهد و به خریدار X3 امکان دسترسی به برخی از سیستم های الکترونیکی بسیار پیشرفته را می دهد. با این حال ، مراقب باشید ، اکثراً در لیست گزینه ها قرار دارند.

طیف وسیعی از پرتاب انگلیس ، محرک تمام چرخ است. همانطور که انتظار می رود با 20d و 30d شروع می شود. برای اولین بار در سنین یک موتور بنزینی اصلی نیز وجود دارد که باید در مورد راه دنیا چیزی بگوید. این یک 20i است آخرین و کاملاً کم اهمیت اولین مدل M Performance است ، M40i ، که از یک بنزین توربو شش عیار مستقیم با 360 اسب بخار سالم استفاده می کند
تست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۳۱
matin news

تست بی ام و

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی